donderdag 21 april 2011

concept omschrijving

thuisopdracht: familie fotos , ik neemje mee naar mijn familie . iets wat heel dicht bij mij licht
elk persoon uit mijn familie leg ik vast zoals ze zijn en daardoor trek ik je mee het verhaal in.

studio opdracht: met het thema muziek , in plaats van saai mensen met instrumenten en dingen die met muziek te maken hebben op de foto te zetten ga ik de mensen als een muzieksoort zelf op de foto zetten.
een nette jongen met een sjaal om en zijn broek hoog met een net overhemd en een bril is bijvoorbeeld klassiek.
metal is bijvoorbeeld een persoon met zwarte make-up

locatie: ik heb nog geen specefiek voor locatie.

catwalk: ik wil het contrast gaan leggen tussen achter de schermen en op de catwalk.
bijvoorbeeld achter de schermen zijn de dames gespannen en saggerijnig omdat het er niet goed uit ziet , maar zodra ze over de catwalk lopen laggen ze. dit wordt gedaan met 2 cameras en draadloze triggers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten