woensdag 5 januari 2011

stappenplan thebt2 ofzoiets.

1. Omschrijving van de opdracht in eigen woorden.
een magazine maken over een persoon uit mijn klas van minimaal 12 pages
2. Grove planning maken.
ik leef bij de dag , hoe moet ik dan weten wat ik volgende week doe?
3. Brainstormen.
urban , tribals , strak , wiet , bier , layout , martijn, hiphop,graffiti, spacende dingen, 




voorbeelden:
4. Concept (beeld, kleur en lettertype)
veel donkere kleuren , concept urban . ik probeer de persoonlijkheid van de persoon waarover mijn magazine gaat naarvoren te laten komen
5. Schetsfase en planning opname.

6. Acquisitie (regelwerk; locatie, spullen die op de foto moeten e.d.)

7. Opnamen.

8. Bewerken en archiveren.

9. Ontwerpen magazine.

10. Printen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen